My Baby Dolls

Happy birthday to me ♪ ♩ ♫

Alcudia pins Family resort (72)
Min födelsedag (9/6) spenderades i Spanien. På morgonen kom hela gänget och sjöng för mig i sängen och hade med sig tårta och presenter! What!? Helt oväntat!
Vi satt ute på balkongen och åt tårta på morgonkvisten- för det får man när någon fyller år 😀

Alcudia pins Family resort (80)
Resa med barn (63)
Eftersom vi åkte med Fritidsresor så träffade vi Bamse varje dag. Den här gången kom han t om till frukosten och hälsade på 🙂
Alcudia pins Family resort (92)Alcudia pins Family resort (186)MBD (1)
Vi tog poolen på förmiddagen och stranden på eftermiddagen den här gången 🙂
Danilo & Jonathan fick simma med t-shirts för dom lagade på ont i axlarna.

Alcudia pins Family resort (151)Alcudia pins Family resort (169)Alcudia pins Family resort (140)
Några har frågat på vilket hotell vi bodde på, har jag glömt att skriva det? Sorry. Hotellet hette Alcudia Pins Family Life.

Alcudia pins Family resort (154)Alcudia pins Family resort (181)Alcudia pins Family resort (178)Alcudia pins Family resort (146)
Olivia med glass överallt 😀
Alcudia pins Family resort (136)Alcudia pins Family resort (131)Alcudia pins Family resort (126)Alcudia pins Family resort (124)Alcudia pins Family resort (110)Alcudia pins Family resort (104)
Upp ur poolen och raska iväg till lunchen 🙂

Alcudia pins Family resort (211)Alcudia pins Family resort (208)Alcudia pins Family resort (209)
Nån försökte lura Jonathan att sätta sig på en cactus… tur att han inte gjorde som dom sa!

Alcudia pins Family resort (203)Tröttmössan. Vi försökte hålla honom vaken till lunch, sen brukade han somna och sova i vagnen. Han charmade till sig en tjej som jobbade på restaurangen också 😉 Vi tog en bild på dom på våran sista kväll, så det dyker upp sen.
Alcudia pins Family resort (216)
Varje dag var det aktiviteter vid poolen. bamse brukade komma och så var det lite annat arrangerat. Den här dagen var det ett pingvin race som Jonathan och Danilo var med i 😀

Alcudia pins Family resort (238)Alcudia pins Family resort (221)Alcudia pins Family resort (224)Alcudia pins Family resort (227)Vanessa & Nicole
Alcudia pins Family resort (240)Lilla Blunder 🙂 Våran lille fisk.Alcudia pins Family resort (232)Alcudia pins Family resort (230)Alcudia pins Family resort (234)Alcudia pins Family resort (236)
Vi gick ner till stranden också, det var ju så nära. Vi åt glass och letade efter snäckor. Jonathan trodde sig ha hittat en vampyrtand, som jag senare berättade en historia om på kvällen… (återkommer till det)
Alcudia pins Family resort (191)Alcudia pins Family resort (196)Alcudia pins Family resort (197)Alcudia pins Family resort (187)Hon somnade på mig innan jag lyfte henne till skuggan i sin vagn <3Alcudia pins Family resort (200)Alcudia pins Family resort (201)
Fortsättning från min födelsedag kommer snart 😉 Den var helt perfekt. Vi tog bland annat familjebilder på stranden på kvällen, spelade spel och bara asgarvade!

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!